کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

ستاره شب

چشم یاری....

1396/11/21 9:51
نویسنده : mahin
381 بازدید
اشتراک گذاری

آب می خواهم..سرابم می دهند

عشق می ورزم..عذابم می دهند

بعد از این با بی کسی خو می کنم

هر چه در دل داشتم رو می کنم

در می بارد چو لب تر می کنم

طالعم شوم است باور می کنم

من که با دریا تلاطم کرده ام...

راه دریا را چرا گم کرده ام؟

من نمی گویم که با من یار باش

من نمی گویم مرا غمخوار باش

روزگارت باد شیرین..شادباش

دست کم یک شب تو هم فرهاد باش

هیچ کس از حال ما پرسید؟نه

هیچ کس اندوه مارادید؟نه

چند روزی هست حالم دیدنیست..

حال من از این و آن پرسیدنیست

گاه برروی زمین زل می زنم

گاه بر حافظ تفاءل می زنم

حافظ دیوانه فالم را گرفت...

یک غزل آمد که حالم را گرفت

                                      " ما یاران چشم یاری داشتیم      خود غلط بود آنچه می پنداشتیم"

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستاره شب می باشد