کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

ستاره شب

سلام عزیز دل مادر...

1391/8/3 9:44
نویسنده : mahin
110 بازدید
اشتراک گذاری

فدای مهربونی هات...

دلم برات تنگ شده بود...

گفتم سری به عکسات بزنم

 تفعلی به فال حافظ بزنم

 دعای امروزو برات پیدا کنم

 خلاصشو برات بگم، برم تو ذهنمو تو رو اینجا تصورت کنم

آخه مامان، الان سر کار

 نمی تونه تو رو کنارش بیاره

 اما اصلاً غصه نخور

 ظهر که اومد، با سر می آم

 می آم تو رو ببینمو کنار تو بشینمو با تو د در، دو دور کنم

 آخه هنوز نمی تونی، زبون ما حرف بزنی...

کوچولویی، نمی تونی لفظ قلم حرف بزنی...

اینجا دلم پیش شماست

 فقط بذار اینو بگم...

یادت باشه دوست دارم... یادت نره عاشقتم...یادت باشه عمر منی... نری فراموشم کنی.....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستاره شب می باشد