کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

ستاره شب

خودت را به ماسه ها بسپر،

1391/7/24 11:14
نویسنده : mahin
125 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی به دریا

رفتی،فقط به امواج نگاه نکن  

وقتی  پاهایت را در آب قرار دادی فقط به سردی آن توجه نکن

وقتی  صدفها رادر زیر پایت لمس کردی به تیزی آن توجه نکن

امواج را بشکن،مگذار ماهیها از تو پیشی بگیرند

خود را به دریا بسپر، وقتی آب دریا را خوردی نترس از اینکه بیمار شوی

چون دریا خود مرهم است.

حالا به ساحل بیا خودت را به ما سه ها بسپر، بر روی شنها رها شو

نتزس از اینکه لباسهایت کثیف شود

از نیش حشرات نترس،چشمانت را به آسمان بدوز،به آن سقف بلند

و دستانت را بر روی ماسه ها بکش، سردی ماسه ها را به جان بخر و

پاکی آسمان را، و بگو

خدایا دوستت دارم به خاطر همه چیز

 

پاهای زیبایت در ساحل

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بابا
26 مهر 91 11:19
دختر عزيزم:
آن زمان که مرا پير و از کار افتاده يافتي،
اگر هنگام غذا خوردن لباسهايم را کثيف کردم و يا نتوانستم لباسهايم را بپوشم،
اگر صحبت هايم تکراري و خسته کننده بود
صبور باش و درکم کن.
وقتي بي خبر از پيشرفتها سوالاتي کردم، با تمسخر به من ننگر.
وقتي براي اداي کلمات يا مطلبي حافظه ام ياري نکرد، فرصت بده و عصباني نشو.
وقتي پاهايم توان راه رفتن نداشت، دستانت را به من بده... همانگونه که تو اولين قدمهايت را کنارم برداشتي....
ياريم کن همانگونه که من ياريت کردم.
کمک کن تا با نيرو و شکيبايي تو اين راه را به پايان برسانم.
دختر دلبندم، دوستت دارم.



کاشکی می شد بهت بگم... چقدر صداتو دوست دارم


تو كه در باور مهتابی عشق
رنگ دريا داری

فكر امروزت باش
به كجا می نگری؟

زندگي ثانيه‌ای است
وسعت ثانيه را می‌دانی؟

در شبی مهتابی
می‌شود در دل اين ثانيه باران بشويم

وز دلی غمزده در بستر عشق
گره از كار كسی باز كنيم

و تماميت دنيامان را
از نم عاطفه لبريز كنيم

مي شود مثل نسيم
بال در بال پرستو با شوق

بوسه بر قلب شقايق بزنيم
مي شود غرق محبت بشويم

خودمان را به خدا بسپاريم
قلبمان را به صميميت عشق

دلمان را به اميد
می‌شود همدم تنهائی يك دل بشويم

بودنت تنها نيست
ما خدا را داریم
و من آرامش چشمان تو را

زندگي ثانيه ای است
وسعتش را درياب
می‌شود در دل اين ثانيه كامل بشويم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستاره شب می باشد