کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

ستاره شب

سالروز تولد

1391/7/24 11:01
نویسنده : mahin
104 بازدید
اشتراک گذاری

نگاهش مي كنم و با خود فكر مي كنم كه چگونه اين نعمت خدايي سهمي از زندگي من شده و با آمدنش دنيايم را سرشار از شادي و اميد كرده است.

بارها به خودم مي گويم كه خدا تو را به من داد تا قدرتش را و لطفش را به من يادآوري كند و من به خاطر داشتن تو روزي هزار بار از او تشكر كنم.

مادر بودن سخت است چرا كه با آمدنت احساس مي كنم بايد تو را شاد و سلامت بزرگ كنم بايد تو را به آرزوهاي زيبايت برسانم.

من دنياي كوچكت را هميشه آفتابي مي خواهم و دستانت را لبريز از شكوفه هاي شادماني

ناز دردانه ام همیشه سالم و شاداب باشی. ایشالا 150 سالگی ات را جشن بگیری.

 

تولد یکسالگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نیره طلایی
19 تیر 91 13:11
ای جونم، عروسکتون خیلی خانوم شده. خدا ببخشه براتون
خاله الهام
16 مهر 91 11:17
سلام خاله جون چه چهره مهربونی
تو همان مهربانی هستی؟! یا مهربانی همان توست؟!

نمی دانم

می دانم بی شک با هم نسبت نزدیکی دارید . . .
(کیمیا جون من مامان محمدپارسا و همکار مامان جون هستم)خیلی دوستت دارم


سلام مامان محمد پارسای عزیز

ممنونم از محبتت. کاش یک وقتی می شد من و محمد پارسا جون با هم بازی می کردیم و با هم آشنا می شدیم.منم کوچولوی نازنینتونو از دور می بوسم.

بووووووووووس

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستاره شب می باشد