کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

ستاره شب

دیریست تمام روزهایم در تو خلاصه شده

1391/7/24 11:02
نویسنده : mahin
102 بازدید
اشتراک گذاری

نگاه که می کنم می بینم دیریست تمام روزهایم در تو خلاصه شده ... با تو می خندم، زودتر از تو بیماری را احساس می کنم ،با تو بهانه گیر می شوم ،با تو بزرگ ، با تو یکبار دیگر کودکی می کنم ، بعد از تو می خوابم و بسیار روزهایی که خیلی زودتر از تو بیدار می شوم چقدر تلخ است وداع از تو وقتی که چشمانت خواب را نوازش می کند ... چقدر شیرین است رفتن به راهی برای تو ... باور کن برای تو و برای فرداهای توست که امروز قدم بر می دارم ...

راستی هنوزم نمی دانم من برای آغوش تو بیتابم یا تو برای نوازش دستان من ؟!

  هر روز وقتی که در ساعت همیشگی به خانه بر می گردم منتظر لبخند بی مثال توام...لبخند

چقدر خوب که از دیدن من شاد می شوی،نمی دانستم می توان روزی اسباب شادی یک فرشته هم شد! چه خوب ... می دانم من برای تو خیــــــــلی کمــم ولی خدای من گواه هست که من ، اندازه شکر داشتن تو را نتوانم بجا آورد،تو از تمام دنیاهای من بیشتری ... کااااااش این همیشه یادم بماند .

من دلم می خواهد بی دریغ تر محبتت کنم،نمی خواهم برایش دیواری باشد ولی باز هم می ترسم فرداهای روزگار به کارهای نکرده ام برای تو،افسوس بدرقه راهم باشد .کاش تا آخر دنیا می شد گفت : دوستت دارم دردانه ام!

 

 

فدای مهربونی هات....


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستاره شب می باشد