کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

ستاره شب

به پاس تمام خوبیهایتان بهترینها را برایتان آرزو میکنم ...

1391/7/24 11:15
نویسنده : mahin
257 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام و تشکر خدمت تمامی دوستان عزیز و مامانای مهربونی که به کیمیا جون ابراز محبت داشته اند و روز تولدش را بهش تبریک گقته اند. وقتی پیغام هایتان را دیدم خیلی خوشحال شدم.

امروز با شکوهترین روز هست روزی که آفریدگار کیمیای عزیز را به من هدیه داد. مطمئن هستم همه شما مامانا این جمله را به خوبی درک می کنید چون شما هم مثل من ستاره های قشنگی دارین که به زندگی تون رنگ داده.

به پاس تمام خوبیهایتان بهترینها را برایتان آرزو میکنم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان شايان جوني
11 خرداد 91 9:01
سلام سلام دوست عزيز شايان جوني تو مسابقه ني ني و شكلك شركت كرده. زمان راي گيري تا چهاردهم هست. اگه دوست داشتين بهش راي بدين. راستي آدرس وبتون يا ايميلتون هم بذارين كه راي قبول بشه. ممنون. تو قسمت نظرات آدرس زير بايد راي بدين. آدرس وب راي گيري: http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
زهرا
20 خرداد 91 17:47
تولد نازنین کیمیا رو به مامان نازنین ترش تبریک میگم تولدت مبارکککککککککککککک ستاره دوست داشتنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستاره شب می باشد