کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

ستاره شب

تو از خورشيد هم براي من گرم تري

1391/7/24 11:04
نویسنده : mahin
168 بازدید
اشتراک گذاری

دلت شاد

روحت از غصه آزاد

شهرت آباد آباد

غنچه لبت پیوسته خندان

 

 

تو از خورشيد هم براي من گرم تري

 از ماه هم زيبا تري

 از ستاره هم مهم تري

 جانكم.... فداي كودكانه هايت شوم.

 دوستت دارم مامانی...

 

شايد خدا تو را به خاطرِ اين به من داد

كه هم وزن معصوميتت دوستت داشته باشم

 شايد بايد باهم

 بعدهاي بعد از اين

 بخنديم و برقصيم

 رهاي رها

 شايد به خاطر#ِ اين ت�-88 يك تكه از من شدي كه

 خدا به من اجازه داد

 تكه هاي احساسم را در تو تكثير كنم عزیزکم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامانی درسا
10 خرداد 91 0:48
عزیزم اول از همه تولدت مبارک انشاالله که 120 ساله شی و بعد سلام سلام صد تا سلام ...... دوست عزیزم ......همانطور که میدانید ما توی مسابقه نی نی شکلک شرکت کردیم ........ حالا رای گیری شروع شده ........ اگه درسا گلی رو قابل میدونید برید به آدرس زیر و توی موضوعات (( مسابقه عکس نی نی )) انتخاب کنید ...... و بهش رای بدین ........ راستی آدرس وبتون فراموش نشه ....... در غیر این صورت رای منظور نمیشه ....... ایده های مامی صدرا و صهبا آدرس : http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مامان علی خوشتیپ
10 خرداد 91 8:03
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120 ساله شی
عمه كيميا جون
10 خرداد 91 8:54
جيگر عمه ، عشق عمه ، نفس عمه ، عمر عمه ، الهي قربونت بشم ، الهي عمه فدات بشه گلم تولد يك سالگيت مبارك عزيزم ان شا اله 120 سال زير سايه ي مامان جون و باباجون سالم و سلامت باشي عشقم دوست دارم عاشقتم مي بوسمت
دوباره عمه كيميا جون!
10 خرداد 91 9:15
بازم شادي و بوسه ، گلاي سرخ و ميخک ميگن کهنه نمي شه تولدت مبارک تو اين روز طلايي تو اومدي به دنيا و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما تو تقويما نوشتيم تو اين ماه و تو اين روز از اسمون فرستاد خدا يه ماه زيبا يه کيک خيلي خوش طعم ،با چند تا شمع روشن يکي به نيت تو يکي از طرف من الهي که هزارسال همين جشنو بگيريم به خاطر و جودت به افتخار بودن تو اين روز پر از عشق تو با خنده شکفتي با يه گريه ي ساده به دنيا بله گفتي ببين تو اسمونا پر از نور و پرندس تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس تا تو هستي و چشمات بهونه س واسه خوندن همين شعر و ترانه تو دنياي ما زندس واسه تولد تو بايد دنيا رو اورد ستاره رو سرت ريخت تو رو تا اسمون برد اينا يه يادگاري توي خاطره هاته ولي به شوق امروز مي شه کلي قسم خورد تولدت عزيزم پراز ستاره بارون پر از باد کنک و شوق ،پر از اينه و شمعدون الهي که هميشه واسه تبريک امروز بيان يه عالم عاشق ،بياد هزار تا مهمون
مامان زهرا
10 خرداد 91 11:41
تولد تولد تولدت مبارک خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید
سمانه(مامان محمدرهام)
10 خرداد 91 11:41
سلام عزیز دلم تولدت مبارک الهی 100000ساله شی وهمیشه سالم وشاد باشی. مامانش سالروز مادر شدنت مبارک.
الهام
10 خرداد 91 15:22
سلام عزیزم تولدت مبارک ایشالله 120 سال زیر سایه ی مامان و بابا زنده باشی عزیز خاله
مسافران آسمانی
10 خرداد 91 19:19
کیمیا جونی تولدت مبارک باشه عزیزم...آرزو میکنم خداوند بهترین بخت و تقدیر رو برات رقم بزنه...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستاره شب می باشد