کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

ستاره شب

یادت نرود من دارم بزرگ می شوم

1391/7/24 11:00
نویسنده : mahin
109 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

مدتی است به خاطر گرفتاری ها نمی توانم عکس جدید اینجا بگذارم. امروز یادم آمد دخترم دارد کم کم بزرگ می شود و من مدت هاست لحظات او را ثبت نکردم. واسه همین اومدم چند تا عکس و دست نوشته بذارم تا یادم باشد خیلی زود دیر می شود...

 

آغوش من قدمگاه تو و دلم فرش زير پايت

بگذار شميم روح نواز عطر تنت

در تك تك سلولهاي وجودم پخش شود

بگذار تا گوش نواز ترين ترنم گيتي ...

«« صداي طپش قلب تو »»

روح و روان خسته ام را آرام سازد.

با تو هستم .................. دخـــــــتــــــركـــــم

اي همه ي زندگي من

هستي من فداي تو

خداي من پناه تو

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستاره شب می باشد