کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ستاره شب

بی تو تنها بودم...با تو انگار امروز...از سر و پا مستم...

1390/10/6 8:48
نویسنده : mahin
243 بازدید
اشتراک گذاری

یارت شوم ، یارت شوم ، هر چند آزارم کنی
نازت کشم نازت کشم ، گر در جهان خوارم کنی

سلام یک مامان به تمام کوچولوهای مهربون مخصوصاً کیمیای گلم که نمی دونم کی بتونه این مطالب رو بخونه و تمام احساس مامانشو درک کنه که چه قدر دوستش داره و به تمام معنا عاشقشه.ماچ

می خوام از امروز تمام خاطراتم رو تو این صفحه بذارم تا یک روز وقتی بزرگ شدی بدونی واسه تک تک لحظه های بودنت خدا رو شکر کردم و فراموش نخواهم کرد که خدا بهترین هدیه رو بهم داده تا قدرشو بدونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

زهرا
20 خرداد 91 17:44
وایییییییییییییییی مرجان نازنینم نمیدونی چقدر لذت بردم از مطالب سایتت. خدا الهی کیمیای نازنین رو برات ببخشه و بهترین و بهترین لحظات رو کنار هم داشته باشین . اینقدر دلم خواست که من هم مامان می بودم که حد و حساب نداشت یعنی خدا ما رو هم لایق همچین نعمتی میکنه؟
براتون بهترین ها رو از خدا می خوام.


سلام و ممنون زهرای عزیزم. نمی دونم من می شناسمت یا نه اما خیلی خیلی متشکرم از ابراز محبتت.
دعا می کنم خداوند هر چه بهترین است برایت رقم بزند و زود زود یک کوچولوی نازنین بیاری تا زندگی مفهوم و مزه جدیدش را به تو نشان دهد.
دوستتان دارم.
ممنون از نظرتان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستاره شب می باشد